Ingen bra dag idag

Jag är arg o sur idag. Måste verkligen Storstäda snart. Ligger papper, påsar och tillomed soppåsar!!! i hallen. Jag har vart borta ett dygn. ETT. Fan va ja gnäller om detta varje gång men ni anar inte hur frustrerad och förbannad jag blir. Tur för både pappa o syrran att ja e arbetslös och bor hemma. Undrar hur fan de kommer se ut när ja väl flyttar. Tycker de borde tänka på de också......

Andra grejen e detta med internet. Hastigheten e nu så låg att jag inte ens kan lyssna på spotify. ..........
Åååh dumma jävla dag! :(


Men nu ska jag gå och städa..... Kanske blir gladare sen när de e rent igen och man kan se golvet och borden och bänkarna. Och spisen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0