Hemmaaa

Gårdagen va mysig fylld av julbak. Ja o David gjorde de finaste pepparkakorna jag sett ;) Dock lär dom va skitäckliga av allt socker på.
Idag vaknade vi runt 12. Halv fem åkte vi ner till kyrkan och lyssnade på Gåke medflera som hade julkonsert :) Efteråt åkte vi till Flinks där det blev julsupé. Herregud va mat! Ni anar inte hur mätt jag är nu. Men det va värt det :) Va hur trevligt som helst. Nu kommer ja nog inte träffa David innan jul. Eller han kommer hit dagen innan julafton för att hämta julklappar iofs. Nu är det inte långt kvar. Tiden har gått så jäkla fort! Galet.

Nu oroar jag mig mkt för julklappar. Davids gick hälften åt helvete. Jag är inte nöjd med det till Pamela o Gåke. Inte de till Veronica, inte till Elena, inte Elias, och Viran kommer inte bli glad :( Haha låter bra detta. Men jag tänker som så att det kommer förhoppningsvis fler jular :)

Imorgon blir det upp tidigt, hämta paket, storstäda, fixa o dona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0