Dag 4- Det här åt jag idag.

Roligaste kategorin hittils ;)
Idag, hittils har jag ätit en halv scone (s) och en stoor kopp kaffe.
Kul för er veta ;) Verkligen...



Har precis kommit hem. Gårdagen va mysig. Började ingen höjdare dock. Men ska inte gå in på de. :) Så fort vi kom till Liseberg blev allt jätte bra! Vi gick runt och kollade på designgrejer, vasar som skapta som kukar o grejer. Inte så barnvänligt kanske men. ;) Efter nån timma tinade vi upp på ett mysigt kafé med glögg och lussebulle :) Mysmysmys hela tiden bara ;) Sen åkte vi till Uddevalla och kollade på "Pappa på burk" -de va premiär och vi va 6 pers i salongen haha. Men de va bra. Filmen va bättre än vi trodde. Runt elva plockade upp Veronica sen åkte hem, åt en macka och la oss. De va en bra dag :) Och jag gav David en "present" för att hämnas för förra året. Haha ;)
(Förra året fick jag en present, fast n vi strikt sagt "inga presenter".) De sa vi detta året med, men där fick han allt.
Dock räknas de egentligen inte som en present. Men skit samma.

Huset ser ut som en svinstia nu. Jag har vart borta två dagar. Och det va jätte fint när jag åkte. Så ni kanske förstår min frustration. Jag bor med två barn. Känns det ibland som. Dock ligger Pappa på soffan o e sjuk, så jag antar att jag får ha förståelse. Men min planerade mysdag med glögg, klementin och Eclipse, blev nu en städdag. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0