Torsdag

Dom har fortfarande inte hört av sig angående proverna, vilket jag inte är så glad för. Hatar att vänta på ett sådant samtal. För övrigt har jag en dålig dag. Såklart... Suck. Blir så trött på mig själv. Den va bra imorse. Sen blev de en titt i spegeln och jag blev återigen påmind om hur mycket jag gått upp i vikt. Fan va ja hatar mig själv för vad jag gjort med min kropp. Ni anar inte... Jag vet att jag bara gnäller o tjatar o allt, men jag är en tragisk liten människa ;)

Senare ikväll åker jag till killen igen. Ska jobba imorgon och på lördag. Har inte träffat David på över en vecka nu. Känns lite konstigt om jag ska va ärlig. Men det blir nog bra. :) Ska höra om vi kan kolla på nån film elelr annat mys. På lördag kväll ska vi ha middag med Malin o Simon. Tror jag sagt de innan, men skit samma. De ska bli kul :) På söndag åker jag hem igen. Sen får vi se. E ledig hela veckan. Har pratat med Elena om man kunde få hälsa få ett par dagar. Hade vart kul att få träffa hela lilla fam. Fridfelt, skönt att få komma bort, och mysigt att få umgås me syrran lite. :) Men får se hur hon har det med tid och så. Annars finns det ju helger o så. :)

Blba bla bla.... Nu ska jag gå .



?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0