Sjuk och ynklig

Feber suger.
SUGER.
Nu e ja ensam hemma här på Flatön igen. Eller ja, hemma o hemma. Men ja vet inte va annat ja ska kalla de :P Mitt andra hem...? Mår skit. Har känt mig krasslig i flera dagar o igår kväll bröt skiten ut. Fick jobba idag iaf, men imorn verkar de som om Jessica kan ta mitt pass, den lilla ängeln, säger ja bara! Så skönt att hon ställer upp. Men detta är dock inte helt säkert, utan bara om de regnar imorgon. (orkar inte förklara varför) så hur tragiskt de än låter, så¨hoppas ja att de regnar imorgon, för min kropp o mitt huvve behöver en paus. Från allt faktiskt. Så hoppas innerligt på att ja får åka hem imorn till min familj. Ligga i sängen hela dan tills ja mår bra. På lördag ska vi nämligen ha kräftskiva/grillkväll hemma hos oss, så ja måstemåstemåste må bättre. Jobbar även igen på måndag.
Annars har de inte vart så mkt annat. Har käkat upp ett halvt aket alvedon, så ja kan stå o sitta upp iaf. -en fördel. Har även fått i mig lite sallad nu men ska snart lägga mig igen. Fan de e så jävla mkt just nu. Känns de som. Iaf i mitt huvve. Jäkla tur man har Sandra på jobbet som man kan prata me. Hon e fö bra den dära. vad som sägs på flinken stannar på flinken ;) haha. Nä men allvarligt så e de skönt att ha nån att bara snacka tjejsnack me. Blir inte så mkt sånt me killen liksom ;) hehe.

Jajajaja gu va kul detta va då. Nä. Innan mitt huvud leker atomtomb ska ja lägga mig ner. Så tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0