Min helg

Har vart riktigt mysig måste ja säga :) Jobbade på fredagen me Jessica, sista dagarna me henne nu, lite sad så men vi måste ses nån gång efter har vi sagt ;) De va en rätt så lugn dag, vi höll bra tempo och slutade halv tre eller ngt, gottgott. Gick "hem", eller ja, kom halvvägs sen kom självklart söta Pamela och hämtade mig ;) Haha. Bytte om, sedan åkte vi ut och övningskörde, och de gick rätt så bra faktiskt :) Förutom att parkera. jag kan verkligen inte parkera, gubben bredvid mig började skratta me. Inte kul haha. Sen åt vi middag på Christers :D Ja o Pamela alltså, inte gubben. Satt o pratade o hade de jätte trevligt! Efter de handlade vi sen åkte hem, ja tog en dusch och la mig o kollade på tv, medans David spelade fotbollsmatch, och Pamela o Gåke va hos grannen. David kom hem, ja somande. Ungefär så ;)

Jobbade på lördagen, även då me Jesscia, allt gick bra. Jag gick hem, duschade o gjorde mig iordning, David kom hem, sen åkte vi nästan direkt till Uddevalla, mötte upp Malin o Simon, handlade, åkte hem till deras nya lägenhet som va jätte fin! Ja o malin satte igång me matlagandet. Sen hade vi bara en allmänt mysig o rolig kväll som vanligt :D De enda som fattades va vin. Ni förstår inte hur jävla sugen ja va på vin. De va så ja själv nästan blev rädd :S Jaja. Efter maten kollade vi på film. Vet inte va den hette, ja o malin somande i våra pojkars famnar ;) Haha. Lite trötta. Men hursomhelst va de en riktigt bra kväll, en riktigt bra helg :)

Kom hem kvart över 1. Sen drömde ja om vin. På riktigt! De va fan droppen, ja drömde o vin. Haha. :(


i väntan på david.

min pisse som fortfarande inte e bra :(
(tönt ja e )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0