"I'm a emo kid!"

Hatar den låten.. Så jävla ful. Jajaaaa. Lite mer uppdatering nu då. Min dator är fixad :) Visade sig att de va ngt fel på antivirus skiten. Så de va jävligt skönt. Tack Erika med vän ;) Myskvällen igår blev inte riktigt som ja tänkt mig ;P hehe. Får ta en annan dag snart. Va på vårdcentralen me, tog två blodprov o pratade me en läkare som ja inte riktigt förstog =/ Lite jobbigt faktiskt. Känner mig så dum o får dåligt samvete me. Jag fick åka tillbaka dit imorse och lämna tre blodprov till. Sen ska de skickas till Borås och jag får besked om ett par veckor. Jag vet att jag har blivit en riktig liten bitterfitta för o säga de rakt ut, MEN ja säger så här; är de ens ngt av de dom tror så finns de fan ingen Gud :P För nu behöver ja/vi ingen mer skit i vår familj eller vår krets. Allvarligt. Jag blir arg på Gud om han finns :P Haha.

Nu e ja iaf hemma hos syrran igen. Ska ta de lite lugnt, sen kanske möta Virisen o följa me henne på möte. Hon skulle sola me. De vill o behöver ja me men har inga pengar :( Suger. Men får lön den 23. =)
För ett tag sen såg ja att ja gått ner 2 kg. Blev överlycklig. Ni fattar inte. De tog tre veckor, sen hade ja gått upp 3 kg!!
Fattar ni?! Så mkt ja väger nu har ja aldrig vägt, fyfan.
Intressant.......
Jajajaja, när ja kommer hem skriver ja mer o lägger in ett jävla bildhav. Har ett lager nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0