God morgon

Är lite smått irriterad så här på morgon kvisten. Mitt efterlängtade paket från H&M skulle komma i veckan. Så kollar jag nu, och de står att de kommer nästa vecka ist. Och så kommer de ändras tills alla saker e slut på lagret, för de har hänt mig förr ;) Men de e annorlunda nu, för jag vill verkligen ha dessa saker nu nu nu. Så jag funderar på att åka in till torp i veckan och hoppas på att sakerna finns i butiken så jag kan köpa de direkt ist. Hoppas hoppas. Dock har ja typ inga pengar på busskortet så vet inte om jag kan ta mig nånstans :/
Får ta ett snack me Erika om man får hälsa på. Eller Elias. Han har lovat mig kaffe ändå. Och kaffe tackar ja aldrig nej till.

Annars? Nu ska ja snart ta en promenad, äta frukost, sen vette tusan. Ska städa o tvätta idag. Viran e ute och seglar me klassen (hahaha ;) ne skoja..) och Pappa är nånstan me jobbet och kommer hem sentsent. Så ska passa på och röja undan här. Så svårt när dom e hemma. Sen ska ja nog lata mig framför desperate housewives osv :) Ta en lång varm dusch. Sen läsa lite Twilight?.. Mm låter bra. Haha.

Är ledig och hemma hela veckan, känns vääldigt skönt :) Älskar egentid ;) Haha. Men ja o älsklingen har pratat om en dejt snart. Bio o middag o mys. Men vet inte när. Han jobbar hela veckan, jag jobbar helgen. Justde, appropå helgen, Malin! Du kan väl höra av dig om de skulle bli ngt i helgen, eftersom ja jobbar kom ja ju på =/

Får ta o ringa Pernilla me, har fan glömt av de :S Skäms som en jäkla gris.

Nä hörrni, promenad va de! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0