Alltsååå

Jag har varit på jakt efter dessa "80-90 tals" shortsen som ja kallar de, i ca 2 år nu. Kanske tillome 3?
Jag tänker baywatch.
Ni vet. Dessa snygga jeansshorts alla har nu. Haha ;) Som alla haft i ett år? Höga. Levi's. Ljusa. Gärna lite slitna.
Ja, ni vet.
Men såklart e alla så jävla snorigt dyra! Så jag äger ju inga, för jag har alltid vart så snål att ja inte vill lägga ut mer än 600 spänn på shorts. Inte nu när jag inte har jobb alltså.

Så hittade jag de perfekta shortsen idag. Exakt sånna jag letat efter! ETT par kvar. -kollar storleken. 32. (varför har dom olika typ av storlekar på gina?) Springer in i omklädningsrummet och testar. Dom sitter perfekt. Precis som i min dröm. Jag såg längre ut, jag såg smalare ut (fråga mig inte varför, vet att de e konstigt) -Jag hittar aldrig något som ja tycker sitter perfekt på mig, aldrig :P Så detta va bara för bra för o va sant. Tänkte ja. Även fast sommaren e slut o allt.

Men så hittar ja prislappen. OK, dom låg på 300 , vilket va billigt! Spec för dessa! För de sista perfekta paret i min storlek. Meeen, jag har lovat mig själv att inte slänga pengar runt omkring mig nu bara för att ja har pengar. De ska gå till körkortet, presenter, bio/middag, samt saker jag Behöver.

Och tyvärr Behövde ja inte dessa, vilket gör ett litet hål i mitt hjärta. Men men.


Varför ja delar med mig av detta har jag ingen aning om. :)

Höhö.


Näää nu ska ja bannemig lägga mig i min säng me sidenlakan (sover som en prinsessa i dom!) o läsa Twilight! :)

Imorn kommer bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0