nu...

har jag sjukt tråkigt. Har gått ut och gått, har fyllt i papprerna till AF (Tack igen Kickan!) , jag har kollat lediga jobb (utan resultat såklart..) , jag har skrubbat bort min brunutansol, och jag har käkat.  Har inget kvar som behövs göras idag. Blir att städa upp efter min otroligt slarviga o stökiga Pappa imorgon. Ser redan förjävligt ut :S Haha. Funderar på om man kanske skulle lägga sig redan nu.. Och läsa lite.. Saknar min Twilight saga, har itne läst på två hela kvällar nu! Haha. Jag liksom känner hur den ligger där på min kudde och ropar på mig. Känner dragningskraften.. Hm.. Borsta tänderna och lägga sig?.. Hm.. Tål att tänkas på iaf. ;)


Kommentarer
Postat av: kristina

ingen fara sötnos

2010-04-06 @ 06:45:14
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0