lite ointressant att komma me nu..

Ingen dålig dag vi haft! Har solat 20 minuter idag och nu sviiider de på ryggen. Är lite som en rosa gris med. Men lovar att ja e vit imorn igen :S Ska inte en halvportugis ha bra pigment?... Aja. Efter jag solade gick jag hem till syrran o duschade, sen slappa lite bara. Mötte henne i stan efter nån timma och vi handlade. Årets (typ iaf) första glass blev de me. Äter aldrig glass egentligen. Sen åkte jag hem med Pappa och har inte gjort alls mycket.

Imorgon skulle ja o David eg ha mysdag i Lysekil o lite så. Men han ringde igår o sa han skulle jobba.. :( Så typiskt att det alltid ska bli så när jag ser fram emot något. :( Men itne mycket o göra åt. Han ska börja jobba mycket nu. Och kommer bli så hela sommaren. Så antar att det är lika bra jag vänjer mig. I juni börjar ju jag på mitt sommarjobb så då e ja lsysselsatt på dagarna iaf. De ensamma kvällarna blir väl inte lika roliga dock :/

Jajajaaaa. Imorgon blir det promenader och städning för hela slanten. Behövs igen! Haha. Och ikväll börjar jag läsa Eclipse ;) Vill egentligen itne förrän jag sett filmen, men jag kan inte hålla mig! Jag är störd o nörd. Och kan inte låta bliiiii

Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Har du börjat med boken? Hur är den? Inga detaljer bara lite stämning tack :-) Själv är jag l´minst lika störd som du, med alla säkerhet värre! Jag ahr köpt första boken på engelska och börjat läsa den ;-) Och ikväll ska vi kolla filmen igen, har övertalat min man :-D

2010-04-13 @ 10:20:06
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/
Postat av: elin

haha nej, jag tvingade david att prata med mig tills jag somnade, jag vill inte hinna läsa! jag låg med boken bredvid mig, men ville inte öppna den HAHA. Jag ska försöka låta bli så mycket ja kan och hoppas killen kan prata me mig varje natt så ja blir trött o somnar ;)



Haha okej, ja de skulle väl kanske inte ja göra.. ;) åååh ja vill me!!

2010-04-13 @ 11:14:52
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0