just my luck

Jag vaknade nu vild halv 12! F*n också. Vaknade vid 7 först av att Pappa pratade me katterna, hehe. Sen somnade jag om och vaknade nu. Helt jävla blöt! Kallsvettig och rummet snurrade. -Nej jag mår alltså inte så bra idag. Och det är så typiskt för jag hade massa o göra idag. Huset ser förjävligt ut och jag MÅSTE storstäda, och jag MÅSTE gå ut o gå innan frukost. Men det vågar jag inte. Jag har inte ens matlust så de e la bra. Men städningen :( Måste försöka samla på mig ork till det senare idag. Tur att jag har katterna nu iaf. Dock är dom lite konstiga hehe. Så jäkla sällskapssjuka så de e konstigt. Så fort jag går ut ur rummet eller bara går på toaletten hör jag hur dom skriker o går runt i huset o letar efter någon. Sen när jag kommer tillbaka blir dom som galna ovanligt kelna. Inte för att jag klagar men ;)

Aj aj aj min hals.. :(Måste ringa Pappa o fråga om han kan köpa halstabletter. O apelsiner kanske. De e bra. Jag måste må okej imrn. Ska in och sola igen, sen skynda mig hem för ja vill inte lämna katterna ensamma hela dagen. Imorn firar ja o David 16 månader. Eller firar o firar, hehe de gör vi inte ;) Men vi ska ses i helgen iaf och ha en hel mysdag, Vi har lite planer o hoppas på fint väder och att jag mår bättre.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan me mina två nya lovers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0