hm.

Gav påskäggen till familjen. Inte massa glädjetjut direkt. Haha får lägga i små presenter i nästa år ;) Bättre lycka då kanske. Sen lagade jag mat i ett par timmar kanske. Men Pappa hade ätit innan för han va hungrig o kunde inte vänta, så han orkade bara äta en halv laxfilé, endast. Elias o Viran käkade av kanske en tredjedel som jag gjort o blev mätta på en gång. Själv känner jag mig gravid efter maten. Finns mat till en armé kvar :/ Hoppas David e hungrig som en varg när han kommer hit. Syskonen och åkt, och Pappa kollar fotboll. Jag sitter bara o väntar jag. David kommer om en timme. Får hoppas på att dagen blir bättre :) Vill gå på promenaaaad i solen :D

Vanliga mat affärer är öppna imorgon va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0