hm

Jag skulle ringa vårdcentralen imorgon, få en tid och få penicillin. Men sen påminde Pappa mig; hur ska jag komma dit då? Bra fråga Pappa. Vet inte. -Kan inte. Så jag får försöka överleva med denna hostan och andningssvårigheterna på nätterna. Egentligen är det ju bara att hoppas att det går över snart. Blir varken bättre eller värre o har haft de ett tag nu :S Lite jobbigt faktiskt.

Anyway. Imorn blir det iaf sola nån kvart. Sen hänga i syrrans lägenhet eller så, tills Pappa slutar. Han slutar dock klockan 6 imorn :/ Kanske mår lite bättre så man kan ta en promenix eller så me syrran när hon slutat. Så man inte sitter inne heeela dan. De e tråkigt. Spec om de e sånt här fint väder som det är nu.


På Tisdag ska jag ha mysdag med älsk igen :) Lysekil på riktigt den gången ;) Hehe. Åker tidigt, tar på oss bra kläder och strosar runt o tar en fika eller så =) Längtar faktiskt. Ska bli så mysigt! Sen sover jag nog hos honom. Får se hur jag känner om det imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0