helt slut!

Jag är så jäkla trött idag verkligen! Gårdagen va mycket mysig. Va i stan hela morgonen me Pappa, åkte hem o städade, duschade o gjorde mig iordning. Sen kom David. Vi (jag) lagade pasta sallad, sen kom Elena med fam. Vi satt och kollade på gamla bilder på när Pappa va ung och vi små bebisar. Mycket skratt och mina kinder va röööda. Haha. Vi drack vin, satt och skrattade och hade det allmänt trevligt. Senare mot kvällen la ja o David oss och kollade på "The proposal", va mycket bättre än va vi båda förväntat oss. Efter filmen gjorde vi iordning oss för att lägga oss och kolla på "Avatar" men vi va för trötta för det. Låg och mös nån timma istället sen somnade vi. Jag sov dåligt hela natten sen vaknade av att ungarna kom in och lekte vid kvart över 7 tiden. Kunde inte somna om och låg och stirrade in i vägen till nio ist. Käkade frukost, David åkte o jobbade, jag tog en kort promenad, diskade, bäddade rent sängen, och nu gör jag absolut ingenting. Är så jäkla trött så ni förstår inte. Är sjukt godis sugen med! Blir att storstäda sedan igen, ser värre ut idag än vad det gjorde i förrgår :S Ta en promenix till, sen ska jag bannemig lägga mig tidigt och läsa tredje Twilight boken! 

Imorgon blir det upp halv 7 för att åka in till stan. Sola. Sen tänkte jag höra med killen hur han jobbar imorgon. Han kanske har tid o lust att umgås med mig lite ;) Saknar honom redan :S Men vi ses ju inte lika ofta längre, så de e la okej antar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0