happy day

Idag är en lycklig dag. Jag vet inte varför. Men det känns bara bra idag :)
Jag har solat, handlat åt syrran, kollat film me syrran, diskat åt syrran, duschat, fått två filmer av syrran :D kollat tv me syrran, ätit frukost me syrran, handlat med lillsyrran, hämtat paket med kläder på posten, åkt hem med Pappa, lagat mat, testat kläderna (visar bilder imorgon ist =)), sedan gått en promenad med min älskling. Suttit nere på bryggan o myst precis när solen gått ner ;) Så där klyschigt, romantiskt och alldeles alldeles underbart ;)
Jag är lycklig idag :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för all hjälp igår! Är nog nästan på bättringsvägen nu. :)

2010-04-16 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0