buhuhuhu haha

De e så hilma synd om miiig. Haha. Egentligen e de inte SÅ fraligt som de brukar va när ja e sjuk. Nu lever jag åtminstone liksom. Men så ringer Pappa o gör så ja tycker synd om mig själv! Haha han förstör! Han ringer o frågar hur de e me mig hela tiden o han tycker synd om mig, o han ska köpa värktabletter, halstabletter, vitaminer o frukt. Och jag mååste ringa om de blir värre, eller om något händer. För tänk om ja har hjärninflamation! (?) Haha. Och det är inte braa att ha ont i nacken, för de kan va farligt! Fast än jag alltid får ont i nacken o lederna när jag har feber. -Nu har jag förmodligen inte feber men.. Haha. Ääähhh. Pappa blir så nojjig ;) Nu känner jag mig sjukare bara för detta :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0