va e de me mina drömmar?

Nu drömde ja att ja va gravid, igen! Vet inte huur många gånger ja drömt de.
Två vänner va gravida dom me, i samma månad. Så vi låg i samma rum på samma sjukhus o allt.
Och så fick dom sina samtidigt. Och då trodde vi ju alla att ja me skulle få min nu.
Men icke! Den ploppa aldrig ut!
Så ja o David fick åka hem. Så tog de flera månader men ungen kom aldrig :( O ja va bara ledsen hela tiden, för ja ville ju haa min bebis!

Efter en tid märkte vi att magen blev mindre o mindre och tillslut fanns ingen bebis i! :'(

Usch vilken hemsk dröm de va faktiskt. Jag grinade hela tiden typ.

Sen drömde ja att David försökte ta mina vänner. Snällt. Aja ;) Höhö.
Min hals e inte som den ska.. :(
David ska hämta mig sen o pussa på den så den blir bra.
Vi båda är förskylda, så vi ska hyra film o gosa ner oss. Behövligt o mysigt. De gillar ja.

Jäjä gott folk, nu har jag druckit upp mitt kaffe så nu tar ja min morgon promenix! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag drömmde också att jag var gravid :O haha spoookie

2009-09-19 @ 11:51:58
Postat av: Elin

haha nähe?! :O haha dom vännerna som david försökte sno i drömmen va du o simon ;D haha!

2009-09-19 @ 12:54:05
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0