tror du på gud?

Pernilla frågade mig den frågan nu.
Och vanligtvis brukar ja svara "nej" eller "bryr mig inte" eller "vet inte.."
Haha men när jag tänker efter så svär jag åt "gud" o säger att han e dum osv när ja e ledsen eller arg.
Hahaha så ja måste ju tro på honom?!

Tex. när Mamma gick bort så tänkte ja i huvet "Gud, jag kommer aldrig mer tro på dig! bara så du vet!"
Haha sen har de hänt flera gånger att ja skällt ut honom i huvet när ngt dumt hänt ;)

Så Nån Gud tror jag nog på.
Och OM han finns, tror ja han ser ut så här. =)

Kommentarer
Postat av: PernillaP

PRISA GUUD! haha .

Men han är där för att hjälpa eller för att vara dum, så tror jag ;)

Hur ska man annars förklara allt?

Jag skyller allt på Gud som blir för komplicerat !

2009-09-16 @ 20:38:13
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0