thä lajonkingh


Här sitter jag och tråkar. Behöver pissa, som vanligt.
Enda jag göör nu för tiden, pee pee, pee pee.. And so on.
Trevligt för er att veta. The ugly truuth.
Jag tror jag är lite övertrött av någon konstigt anledning.
Välddigt konstigt faktiskt, för jag är skiit seg och vill bara lägga mig i min goa säng o sova.
Men icke. Ska till Däjviid om typ en o en halv timme. :)
Tills på onsdag. Tror ja han sa..

Har precis duschat och klätt på mig slappa goa kläder. Känner mig som en säck.
Men det göör inget.
Mitt hår är äckligt fult idag.. Och jag kom nyss på varför.
Vi har köpt billigt skit schampo som gör att håret känns fett o äckligt. Gillar't inte.
Ser helt risigt o frissigt ut.
I need to shop. Yes.

Nä hörrni, jag har inget spec. på hjärtat idag inte.
Fråga om det är något, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0