stackars mig..

kul att ha mensvärk när man inte ens har mens! NEJ!
Jag vill bara hugga bort hela magen o ryggen. Fyfaan. Och värktabletter hjälper inte :(
Stackars mig..

Somnade runt 3 inatt.. Låg och vrev o vände mig sen 12. Sen kunde ja inte sova. Och sista gången ja kollade på klockan va den lite efter 3.
Stackars mig..

Plus, jag drömde en dumdumdum dröm. Dumma David... I drömmen allstå. Usch..
Stackars mig..

Nu sitter jag ensam hemma o fryser.
Har på mig tajts, mjukisbyxor, tröja, en till polotröja över och dubbla sockar. Men fryser ihjäl ändå..
Stackars mig..

Usch vad det är synd om mig idag.

Ps. någon som vet vart man kan köpa billiga Uggs eller va dom heter?
Vill ha ett par högklackade stövlar och ett par sånna.
Inte för att jag tycker dom e spec snygga om ja ska va ärlig.
Men dom verkar så jäkla sköna!
Så vaaart kan jag hitta sånna och för hur mycket?

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

kolla stadium eller din sko eller liknande, dock går uggsen sönder rätt fort, eller ah är obekväma som fan efter ca en vecka

2009-09-29 @ 15:38:43
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0