Hemma

Hej o hååå.
Nu e ja hemma igen. I Bokenäs alltså. Är helt slut.
Åkt massa massa buss hela morgonen o förmiddan. Sen till Erikas lägenhet i nån timma, vilat.
Sen åkte me Pappa hem, för att endast byta om, sen bar de vidare mot Hogstorp och kollade när
Elias (bror), Arben (lillsyrrans pojke) spelade mot David (min pojke) ;)
Elvira o hennes kompis Emina va redan där. Så där satt vi fyra o såg dumma ut :)
Och jag visste inte vilket lag ja hejade på så ja klappade lite när de föll mig in.
Vet dock inte va de blev.. Men Hogstorp van nog rätt stort ;P

Sen åkte ja o Pappa hem. På alla småvägar. Och Pappa gjorde de väldigt klart för mig att han varit en rallyförare ;)
Nu har jag ätit och kollat en kvart på Idol. Trodde de va idag man skulle få se en skymt av Robin o David på tv (för de skaa man enligt David;)) -Men icke. De va i Stockholm idag..
Men imorn :)
Och imorn åker ja igen, haha :P Till David denna gång.
Kommer hem en snabbis på torsdag när han tränar, sen åker ja igen o kommer hem på Måndag eller ngt. Tror ja iaf.



Har klippt mig me. Ser ut som barnet igen.

Kommentarer
Postat av: kristina-kittelsen

OOOH :O du som inte ville klippa dej ;) SNYGGT vare iaf :D

2009-09-09 @ 10:56:49
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh , snygga du! Passar dig gullet :D

2009-09-09 @ 11:36:14
Postat av: PernillaP

det var från mig ;)

2009-09-09 @ 11:36:27
Postat av: E

Haha ja gillar er två :D

2009-09-09 @ 12:26:40
URL: http://eileenhc.blog.se/
Postat av: sara

har du verkligen klippt dig? ;)

2009-09-09 @ 16:26:59
URL: http://rarefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0