Hallojj

Har precis kommit hem. Ska åka iväg igen ikväll, haha.
Åkte i måndags till David, vi gjorde inget spec. Skulle bara mysa. Men så ringer hans jobb såklart, o han ska jobba dagen efter ;) Såklaaaaaaart.. Haha men jäjä.

Så på Tisdagen åkte jag me Pamela och handlade lite här o var o sen hämtade Veronica som övningskörde hem.
Jag är liivrädd för att börja övningsköra haha. Spec. när det inte ens e min bil på långa vägar, haha ;)
Men vi får hoppas det går bra.
Vem vet, jag kanske är en naturbegåvning? ;) Har det i generna eftersom Pappa vart rallyförare?
Whoo knoows? ;)

Senare på kvällen  åkte vi på handledarkursen för övningskörning. Den va då icke kort. Men heller inte så farlig som jag trodde.
På vägen hem ringer David; "Hej.. -Hej! -Förlåt.... -Ha? -Förlåååt!"
Så hade dom ringt från jobbet o bett honom jobba nästa igen igen ;) Såklaaart.
Haha nä ja ska inte va sån, skit bra att han får tider o kan tjäna pengar.
Men Alltid ska dom ringa dom få gångerna jag är me honom! Haha
Aldrig kan dom ringa när han bara e hemma o ligger framför TVn ;)
Men jäjä.

Idag så vaknade vi, gjorde oss i ordning sen bar de vidare till torp. Fick köpt en väldigt behövlig hårinpackning och en parfym.
Fick dåligt samvete direkt eftersom jag Måste spara till Madeira, men jag klarar mig inte utan parfym :( Haha.

Och så träffade vi Malin o Simon :D och bokade dejt me dom på Lördag ;D Trevligt trevligt!
Sen började David jobba och jag fick skjuts hem av Pamela :)
Så nu sitter jag här. Ska sätta igång en tvätt och duscha o käka.
Sen åker jag igen ikväll som sagt, för imorn ska ja va i Henån och göra syntest.

Fick även höra igår att jag va så lik David att jag hade kunnat va hans syster...
Inte första gången ja hör de :S :P
Vet inte hur ja ska ta de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0