HAHA justde

Från Veronicas blogg ;

"HAHA!
Sitter ute i köket och hör någonting falla från badrummet. sen hör man ett skrik..
Elin :Neeej jag tappade mina tandborstar i toaletten! jag sitter ensam i köket och as garvar för mig själv!

David ville att jag skulle tillägga att hon slängde dom."


Hahah ja skulle bara hämta duschcreme eller va de va så råkade ja rinva ner hela "min" hylla i skåpet o båda mina tandborstar åkte ner i toaletten :( Haha!
Men vi SLÄNGDE dom ;) Och jag fick en ny :)
Det va den historian. Haha. Började as garva när jag läste de på hennes blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahaha klockrent var det!

2009-09-24 @ 22:50:19
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0