gulligubbe

Kom nyss hem från en promenix. Va på lite dåligt humör, vet inte varför.
Så möter jag en gammal gubbe som e ute o promenixar med hans käpp.

"- Ursäkta mig damen..
- Ja?
- Jag måste bara säga detta, för jag såg det redan på långt håll.
Jag har sett många i mina dar, men herregud vad ni är vacker.
- Oj! Haha, tack..
- Förlåt mig.. Du får inte tycka att ja är någon läskig gammal gubbe nu. Men ja va bara tvungen att tala om de för dig!"

Haha helt chockad, men de gjorde nog min dag lite. Tänk va en liten gubbe kan göra. Haha.
Gick även och lyssnade på Bob Marley, vilket man ska göra om man vill bli glad.
Så nu är jag på bra humör igen! :)


Kommentarer
Postat av: kristina-kittelsen

hahahaha peddo ;D

2009-09-06 @ 18:36:32
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Erika

Naaaaw.. Vilken sötgubbe juh..

Sånt som verkligen kan förgylla ens dag. :)



Kristina.. Hur tänker du nu? Haha. Det var ju bara gulligt..

2009-09-06 @ 18:58:41
Postat av: Elin

Kickan - neeej :P de e bara du som ALLTID ska tänka så ;)



Erika - Jaa! :D precis!

2009-09-06 @ 19:01:53
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0