Ännu ett försök..

har försökt blogga nästan hela dagen, men internet cpar..
Igår fick jag dock förklaringen av Simon ;) Så bara vänta tills månaden e slut! Haha.

Igår åkte alltså jag o David hem till Malin o Simon. Vi lekte med deras katt lite, sen till Willy's och handlade mat.
Sen åkte vi hem till dom igen och lagade mat, Fajitas eller va sjutton de hette ;) Hehe.
Super mysigt va de :)
Sen spelade vi Buzz och jag vann typ hela tiden... Nej. Men jag va bäst ändå ;) Haha.
Malin fuska bara, o David viskade fel svar i örat på mig osv. ;)
Sen blev de lite film och sen åkte vi hem.
Rolig kväll som får göras om ngn dag tyckte vi. :)

Inatt drömde jag om Josh Hartnett. De e en sån grej man inte vågar berätta för pojken.. -Livsfarligt.
Men de va trevligt ;) Haha.

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Det vanliga =/
Vart ute och gått. Hjälpt Pappa med räkningarna lite och fryst in massa mat.
Sen har jag inte gjort något mer =/ Haft sviin tråkigt.

Får se hur veckan som kommer blir.
Klara har sagt att hon vill komma denna veckan så vi kan ses, o isf vore ju de väldigt kul :D Får hoppas att hon gör det.
Sen så jobbar David bara en dag i veckan vilket också e "kul" för min del, så jag får ha honom lite ;)
Och på Söndag ska jag vara barnvakt, så jag antar att jag får åka nån gång på Lördagen..

Annars har jag nog inget mer nytt på lager så.

En följdfråga på era svar på förra inlägget kanske ;)
-Om ens partner tycker allt detta e sjuukt jobbigt då? Om man e svartsjuk? ;) Va svarar ni då?
(Och nej, jag pratar faktiskt inte om mig själv här om ni trodde de nu.)

Kommentarer
Postat av: kristina-kittelsen

beror på, alltså till en stor del får man lära sej behärska sin svartsjuka, Men tycker man ska visa sin partner respekt.

2009-09-27 @ 22:46:19
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0