virrig sekreterare?

Syrran glömde sin mobil hemma, så den "tar jag hand om" haha.
Plus, att Matte smsar om fest på lördag, jag ska va me Klara på Lördag, så får medla lite mellan dom två.
Så ringer David o säger att han kommer hem på Lördag och vill följa me.
Då måste jag gör om mina planer och medla mellan dom tre.
Allt e jätte rörigt o ja blir galen.

Sen börjar lilla Tea o bråka. Det brukar hon inte göra så. Men nu e hon arg av någon anledning.
Lyssnar inte på mig osv.
Så för typ första gången på väldigt länge blev jag på snäppet till arg och sa till henne på skarpen.
Och se där, det funkade.
"okej dåå"
Så gjorde hon som ja sa.
Dock e hon fortfarande arg.
Men nu e dom båda ute o leker.

Jag gillar inte att "skälla" på barn..
Men ibland måste man tydligen :/
Dock inte konstigt att hon blir rastlös o arg så nu.

Nu är det iaf till hälften bestämt.. Får reda på allt de sista ikväll.
Men förmodligen då, Myskväll med Klara på fredag, sover där.
På Lördag kommer David och hämtar oss så åker vi tre in. Förmodligen o förhoppningsvis.

Ska försöka få tag på Malin me. Hon e nog i skolan nu.

Imorn åker jag hem! Så vet ni dee..
Har faktiskt vart riktigt mysigt här, även om det tagit på krafterna. Det är värt de. ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Gå till matte patte, jag vill ha dig där :D <33

2009-10-13 @ 16:00:40
Postat av: Elin

Nämen, där eee du ju! :D haha. JA! :D jag vill jätte mkt! saknar dig! Matte skulle bara höra me sin brutta om Klara kunde hänga me också, han skulle höra av sig ikväll.

Hon kommer ju hit i helgen, o vi skulle va me varandra, men så kom de upp o ja ville festa o allt blev rörigt! Haha.



Men de löser sig ju om de går bra att hon följer me. Hoppas!

Love youu! <3

2009-10-13 @ 16:11:20
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0