sysselsättning

Just nu känner ja bara massa ångest och skit
och personen jag vill, och framför allt Behöver prata med, svarar inte.
Och för att Inte avreagera mig här och skriva av mig massa dumt, kollar jag på kläder ist.
Smart move, Elin.
Så här e lite billigt småkraffs jag vill ha...



Från H&M. Första tröjan e riktigt snygg.



Från Cubus.


Från Gina Tricot.



Från Topshop.

Nu orkar jag faktiskt inte riktigt mer.
Men jag kan säga som så här; hade jag haft massa pengar hade allt detta vart mitt nu.
Tröstshoppat.
Och, Hade jag haft pengar - hade ja haft snygg stil. Haha.
Nu har ja bara råd me fula kläder ;)


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

like it !

2009-10-02 @ 17:29:48
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0