Snabb bloggning

Är hemma några timmar, David jobbar.
Några snabba saker då. Jag är förkyld. Synd om mig. Men ja knaprar piller!
David lagade en desert igår på spagetti, hallonsylt, grädde och turkisk peppar.....
Mm, fråga mig inte ;) Ja smakade inte heller.

Jag saknar min lillasyster!
Vi träffas aldrig längre. De få gångerna ja e hemma e inte hon hemma. :/

Jag ville även träffa Pernilla som e i stan i veckan, men de gick ju inte de heller. :(
Varför vill alltid folk ses just de dagarna man inte Kan?! Haha. Så många dagar ja e ledig o inte gör ett skit, men då e alla andra upptagna ;)

Jag och David ska va barnvakter imorn. :) Vi har även 10 månader! Hoho, rekord för oss Båda för en gångs skull! ;) Haha.
Ska bli mysigt..

Sen har jag även fått nästan skäll för att jag "inte tar emot ngn hjälp me ngt" -vilket jag iofs vet att jag gör ;P hehe.
Men att säga emot hjälper la inte.
Så idag har D övertalat mig att ta emot hjälp lite oftare.
Som presenter o så.
Enligt honom är inte de att vara bortskämd eller va dum.

Det hade vart en annan sak om jag gnällde över att ja inte fåår saker.
Men när någon erbjuder mig saker, jag tackar nej, men den andre insisterar att den Vill ge mig detta, Dåå ska ja ta emot den, annars kan den andra personen bli ledsen..
Enligt honom.

Sen nu när jag kom hem läste jag en kommentar från syrran, där hon praktiskt taget sa samma sak..
Så jag venne =/ Jag får la skärpa mig då? Eller ngt..
Men, bara till en viss gräns!!

Sen vill jag tillägga att ni är bäst, och jag älskar er :)
(nej inte er läsare, för jag känner säkert inte ens hälften av er, men ni e säkert jätte gulliga, haha ;) )
Nu ska jag ta mig en macka, sen hoppa i duschen.

Ha de fint! :)

Ps. Vill säga Grattis till Pernilla o Wiro som har 8 månader idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0