Pappi

Kom precis hem från Överby me Pappa. Har vart skit mysigt att spendera tid me honom själv!
Vi har pratat massa om Madeira och om när han va ung. :) Pratade om gamla kompisar o så.

Han sa att han ville visa mig massa bilder när vi kom hem.
Och nu när vi kom hem; "Justde! Kompis!"
Haha han e så söööt min pappa!
Och vi handlade mat förut, då förklarade han för mig va en passionsfrukt va för ngt... ;) Haha.
Och sedan visade mig frukter som fanns i Portugal men va sååå mkt mindre här i Sverige ;)

Vi handlade skor me! Jag hittade stövlar :D Och pengarna räckte preciiiis! Är hel nöjd!
Det va sånna stövlar som fanns på scorett (dom ja ville ha först) fast svarta. Eller dom va väldigt lika iaf. :)
Pappa köpte själv två par han.


Tack så jätte jätte mkt älskade syster!

Nu ska jag byta om till mjukiskläder, laga mat - torsk, potatis o sås (gott),
sen ska ja kolla igenom alla Pappas gamla bilder från hans ungdom och vår barndom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0