haha justde

Haha jag fullkomligt ääälskar när man får tillbaka heela minnet från gårdagen.
Sånna där pinsamma flashbacks..
En tjej som jag gick i samma klass med på lågstadiet va på denna festen.
Jag har inte ens sett henne sen ettan eller va tusan de va.
Visste inte ens att hon bodde i uddevalla.

Jag; hur kan du veta vem ja e?? (har ju aldrig sett människan.. tror ja)
Hon; vi har gått i samma klass.
Jag; Nej...
Hon; haha, jo... på lågstadiet.
Jag; .. Nej.
Hon; Haha jo! På Bokenäs skola! Du va hemma hos mig också. Men vi bara i samma klass ett år eller så.
Jag; .... ? .....
Hon; .. Pernilla?
Jag; .... PERNILLA?!! LILLA PERNILLA?! MED LÅNGT BLOND LOCKIGT HÅÅR?!!
(denna tjejen va nu en jätte söt tjej me långt brunt raakt hår)
Hon; Haha jaa!!
Jag; Men herre gud, henne kommer ju jag ihåååg!!
(hennes kompisa börjar asgarva)
Jag; Eller dig alltså, jag kommer ihåg dig! Vi badade din hund! (haha vafan, Elin..?)

Klara kommer in i samtalet..

K; Men.. Bokenäs? Där bodde ju jaa. Vet du vem jag e?!
Pernilla; Hmm nääee..? Va sa du att du hette?
K; Klara?!
P; Jahaa, men jaja. Dig kommer jag ihåg!
K; Vaa?! Haha voolt, vem e duu då?

Hahah ja så va de. Så jäkla pinsam så det är pinsamt på riktigt.
Men kul vare ;)

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

hahahahaha du är så jävla retard elin

2009-10-18 @ 20:12:42
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Elin

DUUU kan va så jäävla reeetaaarrrddddd, KRISTIIINAAAAAA

2009-10-19 @ 12:29:15
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0