drömmar

"Näääe. Nuu har dne sista droppen droppat!
Detta är MINST femte gången jag drömmer att jag blir dumpad och att han skaffar en annan mitt framför mig.
Sen fortsätter drömmarna med folk jag inte ens har ngn kontakt me längre .

Va faasiken eere häär?
Försöker leta o leta i mitt undermedvetna (haha va fult) för att se om de e ngt där som ligger o gnager o gör dessa drömmar, men icke!
Hittar inte ett skit.
Eller så känner ja inte mig själv.
Ja venne...

Jag blir så trött. ;)"


Skrev jag imorse.

Kicki kommenterade;
"hahahah men de betyder bra,
drömmer så om joakim hela tiden, han är elak, håller på med andra tjejer osv.
berättade de för en kompis o hon har nån såndär drömbok och de betyder att det är ett bra förhållade eller nått"


Stämmer de, tro?
David drömmer också massa sånt här dumt. Båda har gjort de flera nätter i rad nu :S
Att vi gör slut, hittar nån annan, och är skitledsna.
Konstigt..
Men får hoppas på att Kickans svar stämmer då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0