Ahaaa!

Den här gjorde jag för att jag hade lite jätte tråkigt så. Haha.

Och nu när jag såg den kom ja o tänka på Twilight, av någon anledning.

Bara för vi ser så jäkla coola ut eller något.. Jag ser lite så där.. Myystisk ut..

O David ser lite så där.. Aarg ut..

Eller va tycker ni?

Lite Twilight på oss?

 

"-Blood(ah!)! .. Bloood(aaah!) !

- Hahaha

- Iss not fynniiii! Blooooood(ah!) Iss not fynniiii!

- HAHAHA

- ISS NOOOT FYNNIIII!!!"

 

Haha bara kul om man sett klippet o fattar va ja citerar, fö jävvla skön unge de där va ;D Haha.

 

Åååh herregu. Ja nu e ja trött kära folk. :)
Nuu e jaaag tröttt.

Ska lägga tvätten i torktumlarn, sen lägga mig o prata med min käraste i telefon.

För imorn blire upp tidigt o passa baaarn!
Ajjemen. Men om någon har lust att köra dit mig hade de va varit "väldans" skönt.

Ska sitta på nisseplatsen i lite över en halvtimme utan pengar på mobilen :/

Iiiinte kul.

Jaja nogbabblat.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0