Ååååhhh!!!

Varför ska alla vara så jävla snälla för?!
Först syrran, o nu ringer David o säger att dom stövlarna jag ville ha blir för över 500
(han sa först att han kunde få ner dom till de priset) -men han har köpt dom till mig nu! (!!!?!?!??!!!)
-Neej, du får lämna tillbaka dom. Jag vill inte ha dom då. Säger jag.

Men nej. (?!) För att bara för att jag tyckte de va skit gulligt av lillsyrrans pojkvän att köpa en klocka till henne, måste han bevisa att han me e gullig. (?!)

Men jag o lillsyrran e inte lika! Inte nånstans. Jag Vill inte få grejer så.
Jag får så dåligt samvete att jag inte vet vart ja ska ta vägen.
Och det enda jag tänker på är "HUR ska jag kunna betala tillbaka?"
För jag KAN inte betala tillbaka.

Jag hade köpt hela jävla världen till David o min familj om de vore så! Men jag kan inte.
Och jag Vill inte få saker.
Då är jag otacksam, vilket fick mig att börja störtlipa.
För jag känner att jag är allt förutom Otacksam.

Jag har fått så jäkla mkt från den pojken och hans familj, och kan kan inte ta emot mer.
Även om det "bara" gäller några hundralappar. -För mig är det mkt. För mkt.
Och Kan inte visa hur tacksam jag är....

Sen får jag dåligt samvete över att jag nästan skäller ut honom.
Här försöker han va snäll och han vill bara göra mig glad.
Istället börjar jag grina o säger att han får inte göra så, han måste lämna tillbaka dom. (vilket han ska nu.)
Men usch..
Hatar sånt här..
Varför ska alla vara så snälla för? :(
Jag vill bli rik o köpa allt ni pekar på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0