KUL.!

Ååh. Min kropp måste hata mig!
Nu har jag fått sånna där j*******vlaa värmeutslag igen! För att jag har solat!
DET ÄR BARA BEBISAR SOM FÅR SÅNT!!!
-Står det överallt där jag läsar. Bara för att bebisar och småbarn har små porer.
Och då kan det bildas värmeutslag, eller nässelutslag eller va de heter.
KUL att JAG, snart 20 år, får det. KUL!

Måste till apoteket på fredag. OCH detta innebär att jag inte kan sola mer nu :(
Och jag är fortfarande en BLEKFIS!
Fram med brunutansolen igen o bli fläckig... Suck o pust o stön o alla sånna där jobbiga läten..

Åååh.. Jag är lite arg nu..

Och så saknar jag min älskling. :( Fast än han e dum.
du är bäst älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0