jag har blivit dum i huvet...

Tyydligen så fyller min systerson 4 år på lördag, inte 5.
Helt allvarligt, jag har trott, jag vet inte huur länge, att han e 4 nu.
F*n va ja skäms :P
Men ja fattar inte! Haha, han kan inte va 3!!!
De e ju litet!
Han kan inte ha funnits i bara tre år!

Jag o Danne diskuterade detta (Max's pappa) -han sa att han va tre, ja sa neej, han e fyra! Haha.
Båda förvirrade varandra och tillslut så gav han me sig o sa att ja måste ha rätt, han fyller ju faktiskt fem.
Men nu säger Elena (Max's mamma) att han fyller 4!
Och jag antar hon har rätt..

Igår sa ja att Erika va 27, - hon e 28.
Haha ja har blivit dum i huvet....

Förlåt Max och Erika. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0