helt slut, lat och stressad.

Gick upp halv 7 idag. Åkte in me Pappa o Viran till stan.
Ja o lillsyrran va i andra syrrans längenhet ett par timmar, sen gick vi ner på stan.
Jag skulle sola, hon skulle till skolan.
Varför får ja ingen färg när jag solar?! Börjar bli irriterad. Har inte all tid i världen på mig. -en vecka för o va exakt.
Aja.
Efter att jag solat gick jag till Arbetsförmedligen och lämnade papper.
Sen tillbaka till syrrans lägenhet, duschade och slappade framför tv'n.

Kom hem runt 7, lagade mat, åt, kollade på 2 and a half men.
Nu sitter jag här med halv öppna ögon.
Ska nog lägga mig snart :S

Måste skriva ett schema eller något imorn för veckan. Så man planerar upp allt lite.
Måste hinna.
Ska till Älvängen på lördag med att fira lilla Maxi som fyller 5 år.



Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Bra koll du har!! ASG Max fyller 4 år!! Inte 5 ;-)

2009-11-12 @ 10:11:32
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/
Postat av: Elin

LÄGG AV!! nu blir ja fan trött asså. haha. detta diskuterade ja o danne me! o tillslut höll han me om att han fyllde fem!! POJKEN KAN INTE VA TRE ÅR NU?! :O har ja blivit dum i huvet?...

2009-11-12 @ 11:57:46
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0