hatar att va uppe me tuppeeeen

Jag är helt slut! Ser knappt något. Jag vill gå tillbaka till min varma goa snälla säng..
Men det får jag inte.
Jag har gått upp, satt igång en tvätt, dricker nu kaffe.

Sen ska det bli promenad, röja undan,  packa färdigt osv.
Duscha. Sen kommer Pappa, Viran o Erika hem. Då ska vi la käka.
Sen kommer min ällskkalling! Som jag inte träffat på en vecka :P Känns lite konstigt.
Men nu blir ja inte av me honom på först en vecka, muhaha ;)

Inatt  ååååker vii! :D Äntligen!
Har dock sett o hört att vädret inte kommer bli så bra i veckan.
Men det är aktiskt inte hela världen.
Detta är inte en solabada semester.
Utan träffa familj, släkt, se kultur och där Pappi växte upp, semester ;)

Men OM det blir fint väder blir de solande o badande :) Får hoppas på det iaf.

Jag är sugen på glögg.
Jätte jobbigt.

Hörrni, jag vill ha musiktips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0