Haha!

Klara din dumme fan!

förklaring; hon har ersatt mig den jäveln! :O
Som några av er vet så har ju Klara o Malin flyttat ihop i gbg.
Nu såg jag, i all min vreeede att hon o Malin skapat en blogg tillsammans. (notera Vreeede)
-Innan hade hon en med mig.
OCH..! -Nu kommer det jääävliga.
Jag såg en bild på dom två med VÅRA PARTYHATTAR på sig!!!
Ja.
.. Några sekunder till er för att smälta de.


...

Partyhattar som vi köpte tillsammans till oss, JAG har betalat hälften!!
Det va liksom vår symboool.

Ne nu jävlar Klara, jag bryyter vår BFF!!
Hör du de?
Det är slut mellan oss nu.


Hahah ;)
(I still love u din lamajävel ;) )
Jätte kul att flickorna har firrat blogg så man kan uppdateras lite oftare :)
Här har ni den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0