don't ever let him go

Gomorgon!
Nej, jag är inte lika glad som jag verkar. Haha. Eller jo. Men jag är stressad som tuusen.
Imorn natt åker vi till Madeira!
Och jag ska hinna städa hela källaren, hela badrumet (det ska renoveras när vi e borta)
Jag ska tvätta, rensa på kläder som ska slängas, packa med allt jag ska ha med osv.
Herregud.

Men en bra dag börjar alltid med kaffe ;) Så här sitter jag nu. Men en kaffe, eller två.

I fredags åkte jag till syrran. Vi va på torp o handlade presenter till Max, och mat o lite annat behövligt.
Sen åkte vi hem och hade myskväll.
Fettade oss och kollade på "Bröllops duellen" -den va la helt okej. Slutet va bra iaf.

På lördagen gick vi upp till Skogslyckan och kollade på lägenhet :) Den va helt okej den med faktiskt!
Tycker hon ska ta den.

Sen gick vi hem, jag diskade, sen kom Pappa, Viran o Elias och hämtade oss , och det bar vidare till Elena med familj.
Där blev det mer fettande.
Haha va riiiktigt längesen ja va så här onyttig.
Men jaja, det intresserar inte er vad jag har ätit.

Maxi fick sina presenter och ungarna hade deras såkallade "konsert" -vilket såklart innebär dans, musik och sång.
Väldigt bra om jag får säga det själv.
Elena fick hoppa in och hjälpa Tea lite. Har allt på film.
Men hon sa ordagrant; "Kommer detta ut på Facebook är ni båda döda." (Ja o Erika dvs.)
Även om detta inte är Facebook vågar jag inte ta den risken.

Fick även reda på att Elias inte ska va me oss på jul. :(
Även om jag o min bror inte är som Paris o hennes alla BFF's så blev man faktiskt lite ledsen. :/
Vi vill haa vår bror me på julafton!
Det är ändå jul.
Men det är ju upp till honom. Den apan. ;)

Ja, som sagt va, imorn natt åker vi. Men ska försöka skriva lite mer innan vi åker.
Om inte annat blir det massa när vi kommer hem. Med förhoppningsvis massa bilder också.

Ps. Till er som skickat sms till mig, jag har inga pengar :/

Puss!

Kommentarer
Postat av: K.

ha de jävligt roligt nu i Madeira

2009-11-15 @ 21:15:38
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0