Blod är tjockare än vatten..

.. som syrran sa.

Max o David höll på att brottas och skrika o beté sig som bara barn kan.
Så säger Max; "Vänta! Jag är AIK så vinner jag!!" -Han e 4 år. 5 om några dagar.
Haha så skön ;)

Elena (min syrra) och hennes lilla familj e AIKare. Min bror är AIKare.
Jag o lillsyrran blev AIKare när vi va små o har vart sen dess.
Och som David oftta påpekar så följer inte ja alla matcher, -nej de gör ja inte.
Men ja e fortfarande AIKare. Haha. Kommer jag alltid va.
Allt annat e fel.

Kommer ihåg en gång för lääängesen när syrran fortfarande bodde i Stockholm.
Så kom hon hem en dag med en AIK pin.
"Läs här Elin!" (ja kunde inte läsa ordentligt på den tiden ;) )
" eehh.. aajjjk?"
"NEJ! AIK!! Kom ihåg de!"


Ja o lillsyrran hade syskonen som idoler. Så va Elena AIKare så skulle vi också va de, till graven.
End of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0