1a advent

Mysimys. Vaknade upp hos älskkallingen o de va mys.
Åt frukost me hans familj, sen åkte vi. Jag hem o han, jobbet.
Nu har jag pratat lite me Pappa, samt druckit en halv kopp kaffe till.
Nu ska jag snart ut o gå. Sen duscha. Sen kommer David o hämtar mig igen.
Imorn ska vi handla lite julklappar.
På tisdag ska jag Försöööka ta mig till tandläkarn. Tror inte jag kan dock o måste nog ringa o byta tid.
Fan, jag behöver till tandläkarn. Aja.

O på onsdag, då åker ja till Gbg o syrran bjuder mig på bio! :D New Moon, äntligen!!
Plus att man får umgås me äldsta storrasyrran :D De e inte ofta ska ja tala om.
Riktigt skoj!

På torsdag fyller hon år, så jag sover där. Resten av familjen kommer förhoppningsvis o firar nästa dag.

Helgen har ja ingen aning om. David ska festa me jobbet =(

Jaja, nu ska jag kila ut!

Ps. Transformers 2 va bra, men inte alls som ettan. Blev liite besviken faktiskt.
Och jag började nästan lipa lite ;) Haha.

Jag: jag har kommit på va ja vill ha för bil!
David: jasså? vilken?
E: en Optimus Prime!!
D: din jäävla tönt...
E: men vadå? de e la bra me en cool bil som kan bli en robot o skjuta om man vill? Plus, man kan praaata me den.
D: ... tönt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är så välkommen att hänga med oss ut i göteborg :D

2009-11-29 @ 18:31:26
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh va du e söt! :D hade ja haft fritidskort eller körkort o bil hade de dock varit lättare =/ hehe =)

2009-11-30 @ 17:06:40
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Elin

förresten Veronica! Jag skulle vilja be dig om lite smakråd om en grej till din bror (A) ;)

2009-11-30 @ 17:29:52
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0