Vi Ska Sy Och Vi Ska Klippa nanana naa naaaaa




David brukar säga att jag är som askungen... Slog mig först nu att de e egentligen lite småelakt sagt..
Jaja. :)
Kom  hem för ett tag sen från att ha vart på sjukan me pojken min. Satt i väntrummet och diskuterade massa.
"Säger du kaviar, eller kaviaaar?
Laaakrits eller lakrits?
Möögel eller möggel?"
Hur uttalar ni de?

Nu har jag även käkat maaassa mat. Mm. Så kan de gå.
Och Klara har ringt och sa att Pernilla kommer sen på vårat lilla symöte! Haha :)
Hoppas klänningen blir bra.. Annars blir de slöseri me pengar för både klänning och tyg..
Iiiinte kuul.
Tror jag börjar bli sjuk me.. Men knaprar piller och dricker vatten!

Något mer nytt har jag ej att komma me. Puss :)






Jo! Just de!
Såg Pojken i randig pyamas igår, Sevärd!
Se den!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tycker nog det var mer egoistiskt av honom;) skulle han vart den stiliga prinsen då eller? självgod!:P

2009-05-27 @ 19:53:36
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha nja han brukar säga att ja e som henne för att ja låter folk "köra me mig" ;) -vilket ja itne alls gör :P

2009-05-27 @ 21:14:39
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad blev det för tyg? :D Du är snygg i allt ;) Love u <33

2009-05-28 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0