Uppdatering Som Lovat

Efter balkikandet körde David och Veronica (Bara David som körde iofs..) hem mig och Klara till henne.
Vi hade en väldigt mysig kväll med promenad, film och massa prat.
En typisk Elin&Klara kväll helt enkelt.

Sov till ett nästa dag och jag kilade hem. Efter några timmar åkte jag in till syrran. Vi kikade också på film.
Och även denna kväll blev mysig!
Morgonen därpå strosade vi ner till stan och jag köpte lösnaglar, plus fick en jätte söt tröja av syrran! :D Hon e för söt. Tack igen!
Sen gick vi runt lite och hade oss. Efter de åkte jag hem med pappa sen duschade o lite så, sen hämtade David mig vid färhan över till Flatön och vi åkte hem.
Kollade på "Over the hedge". Stavas de så? Äh, skit samma.

Och idaag, Lördag åkte jag hem! Nu ska jag snart ut o promenixa :) Sen ska jag leka frisör och försöka hitta en bra frisyr tills nästa Lördag :/
Kan bli lite knepigt. Men jäjä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0