Trööött

Herregud. vaknade för ca. en timma sen!
Ligger nu i älsklingens säng, han e på väg hem från jobbet nu :) Sen ska vi åka och kolla på tyger!
Jag har en plaaaan serrni. Angående klänning till balen. Hoppas hoppas!
Annars vet ja inte hur jag gör..
Veronica va så gullig och sa att jag kunde få testa en hon har, den e jätte fin! Men jag kommer aldrig att komma in i den. Haha.
Kickan; "Hade jag vart rik, Elin. Då hade jag köpt vääärldens finaste bal klänning åt dig!"
Sötungar.
Men vi får se hur de går sen :) Hittar jag ett passande tyg så ska jag hem till Klara imorn, hennes gulliga mammi ska hjälpa mig :)
Alla e så snälla. Fast än de inte ens e min bal ;D Haha.


Har vaknat mitt i natten två gånger i rad nu, av att jag mår skiiit illa.
Vad kan detta vara? Nya P-pillrerna kanske..
Jäjä.
Ska kanske firra frukost? Få se om David ätit idag eller inte. Jag tänker inte äta själv.
Sugen på kaffe. Iskaffe. Myms. Jaja.


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

<3

2009-05-26 @ 13:47:15
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0