Test

"Elin gjorde Vem i tjejgänget är du?
Din quiz och resultatet är Den velande karriärskvinnan med en telefon vardera hand.

Du är den lugna och generösa tjejen som alltid slår säljrekord på jobbet.
 Du drivs av din envishet och har skobutikens nyaste och högsta par skor i sikte när du snärjer din kund.
Vilket är ett bra recept för framgång har det visats sig.
Du älskas för att du är du.
 Snäll, glad och omtänksam.
Ditt romantiska jag drömmer om ett seriöst förhållande.
Ta det lugnt drömprinsen väntar runt knuten!
Din garderob är fylld av söta outfits och höga skor. En garderob värdig en toppsäljare."

Haha :) Lugn stämmer. De där med skor tycker jag låter alldeles ypperligt bra ;)
Drömprinsen har jag redan hittat :D
Och det sista stämmer tyvärr inte. Men det hade gjort om jag haft pengar ;)
Kul.

Kommentarer
Postat av: sara L

gjore också detdär testet på fb =) är det okej om man addar dig?=)

2009-05-05 @ 16:43:05
Postat av: Peter

haha du låter ju som ett riktigt kap ju;).. va det verkligen så jag kommer ihåg dig, låt mig tänka hm? jaXD haha puss

2009-05-15 @ 11:14:02
Postat av: Elin

Peter - haha ja e ett riktigt kap, Davids kap ;) haha pöss pöss

2009-05-15 @ 11:29:18
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0