Svordomar

Nu har jag precis kommit hem. har vart på Överby i Trollhättan med David.
Skulle köpa klänning att ha på studenten, men det FANNS JU FÖR FAN INGA!
Har letat överallt nu. Jag får gå naken.
Stackars David som fick gå runt med sura mig där.. Och som han försökte ;) Haha gullunge.
"Den här då? Älskling, den häär! Åh kolla häär då, den skulle va fin på dig. Men du, den HÄR då?!"
Men icke. Inget fanns. Fan också. Jag får svära nu.

Och mitt i allt surande hör jag honom säga "Men du.. Är inte de Simon?"
Jag kollade efter..
"Och Malin!"
Och visst va de dom! Matte o Firre också på köpet. Så de va roligt att springa på dom :D Vilket vi gjorde ett par gånger till.

Efter några timmar gav vi upp. Åkte till torp för sääkerhets skull. Liksom. (Davids idé tillome)
Och se där ja. Där hittar jag två söta klänningar från intet!
Men..
Ja, såklart finns det ett "men". Det gör det alltid i mina situationer. Haha.
De fanns bara i storlek 38 och uppåt.
Så där blev de ingen affär heller inte.

Så de va de de..
Nu ska ja dricka upp min tredje kopp kaffe för idag sen ut o promenixa.
Tjingelingling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer säkert hitta något fint att ha på dig, det gör du alltid! :D Jag älskar dig <33 Miss U

2009-05-06 @ 18:51:47
Postat av: Elin

haha eller inte! men vi måste ses på RIKTIGT snart ju! de där lilla räknas inte. Saknar dig fortfarande ju! haha. Jag älskar dig med, hjärtat! <3

2009-05-06 @ 20:07:25
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: kristina kittelsen

min systers pojkvän ska ju ta studenten i år, o ja o hans syster ska gå nakna o fläta ihop könshåren



äru på eller ?

2009-05-06 @ 23:11:37
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Elin

Kicki - hahaha nuuu eru äääckliiig :D

2009-05-07 @ 08:19:37
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaaa, det måste vi? Kanske hitta på ngt nästa vecka? :D <33

2009-05-07 @ 09:15:57
Postat av: Elin

Malin - jaa! :D tycker ja verkligen! vi höras närmare om detta snart. PUSS <3

2009-05-07 @ 13:54:15
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0