RåPanikÅngestDampUtbrott

Jag blir galen.
Blir likadant varenda jävla gång! (David, läser du detta så svär jag för att jag är sur, och då får jag svära!)
Har slängt ut alla jävla fula kläder i min garderob, har testat precis allt, men inget passar!
Vad ska ja ha på mig imorn då?
Okej, de e ingen bal, jag behöver inte ens klä upp mig skit fint, men jag vill inte gå i mjukisbyxor och en missfärgad t-shirt direkt.
Jag blir så jäkla sur att jag inte vet va ja ska ta mig till. Allvarligt.

Först tänkte ja, ska ja inga David o alla andra o säga att jag stannar hemma? Kan lika bra göra de..
Men sen, nää. jag vill träffa alla.. Jag går aldrig ut längre.

MEN JAG HAR JU INGET ATT HA PÅ MIG!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lovar när vi ses imorrn på trågårn så kommer du vara helt underbar snygg :D <33 Love u!

2009-05-15 @ 22:10:31
Postat av: Elin

Malin - DU kan vara helt underbart snygg!! <3

2009-05-16 @ 15:07:54
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0