Jag Hatar Mig Själv Lite Granna Nu..

Jag är så jävla dum i huvet.

Jag VET att jag inte vill veta svaret, ändå frågar ja.
Jag VET att jag inte vill se bilderna, ändå kollar jag.
Jag VET att jag inte vill veta namn eller utseende, ändå frågar jag.

Jag tigger ju om de! Jag ber om de! Jag får fan skylla mig själv!

Jag säger sen att det inte spelar någon roll, att jag är okej med det..
Jag är inte okej med de. Det spelar roll, fast ändå inte.
Man kan inte göra saker o ting ogjorda.. Det vet jag med.
Men jag är inte okej..


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch =/ Men jag förstår hur du menar, jag är likadann..

2009-05-05 @ 16:51:20
Postat av: Elin

Mm.. :/ inte kul. saknar dig, hjärtat.

2009-05-06 @ 09:36:02
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0