Egentligen..

Om exakt en vecka har jag och pojken vart tillsammans i 5 månader.
Vi säger att vi älskar varandra.
Jag älskar honom, det gör jag verkligen. -Det tror jag att ni märkt, haha ;)
Men egentligen.. Fasiken vad fort det gick!
Vi träffades och det bara klickade. Sen umgicks vi mycket och så blev vi tillsammans.
Pang bom så nästan flyttade jag hem till honom. jag är mer hemma hos familjen Gunnarsson än vad jag är hemma.
Lite pinsamt på ett sätt faktiskt..
Tattare.. Hehe.

Nu vill vi flytta ihop. Redan. Jag har egentligen inte tänkt så Jätte mycket på de att allt går så fort. Men det är lite "sjukt" nästan..
Vill också lägga till att vi inte Ska flytta ihop än ;)
Men vi vill.

Frågan är om det är så hälsosamt att tänka så långt fram.. Egentligen..
Missförstå mig inte, han är det bästa som hänt mig och jag kommer aldrig att släppa denna skitungen.
Och jag tror han tycker om mig lite grann han med.
Men tänk om man tänker för långt fram o han sen en vacker dag bara drar..?
Det vet man ju inte..

Det här va en liten tankeomställare för lilla mig. ( Inte liten, bara kort.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0